klik disini

Wednesday, May 19, 2010

Habis Madu Sepah Dibuang...

Salam...

Aku baru saja pulang dari UiTM Arau selepas berhempas pulas mempertahankan nama universiti aku yang terchenta...
namun kekecewaan melanda seluruh pasukan aku kerana kami gagal untuk meneruskan perjuangan kami...
turut mengiringi pasukan ragbi adalah pasukan bola tampar dan hoki wanita..
namun begitu pasukan hoki masih berada di UiTM kerana pihak pengurusan memberi alasan tiada bas untuk membawa mereka pulang...
sekurang2nya perlu ada 2 buah bas untuk membawa atlet ke venue2 pertandingan...
tapi aku pelik,masa pergi ada 4buah bas...
yang balik hanya pasukan ragbi..
4-1=2?
aku sangat kompius dan tak berpuas hati dengan pihak pengurusan U aku...
malam semalam ada wakil dari pihak pengurusan berjanji nak belanja dinner dan makan bersam2 team ragbi,tapi last2 dia tak dak,bas pun tak disediakan...
konon2 katanya pemandu bas mogok apa tah sebab budak2 ragbi bagi kotor bas...
bagi aku benda tu biasa la..
mana orang main ragbi bersih2...
lagipun kalau nk bersihkan benda tu bukannya nak gunakan duit dorg pun!!
geram betoi aku dengan driver2 tu...
dah la masa lunch semalam cakap kata bas tak dak...
padahal masa aku keluar nampak banyak ja bas dok tersidai tepi jalan...
alasan tak leh terima langsung...
lagi satu,team aku nak ajak pegi padang besar pon tak dapat...
kata insurans bas just cover sampai kat UiTM tu ja....
pastu alih2 ada lak team yang leh pegi padang besar...
PENIPU betol dorang 2....
geram tol aku....
aku tak kisah kalo aku tak dapat pegi padang besar tu...
tapi aku kesian kat teammate aku...
dorang dah la dok jao dari perlis ni...
nak datang pon susah...
dah alang2 kat perlis,bawak je la terus....
ni macam2 alasan nak bagi...
wat macam kitorang ni budak2 lagi...
bila fikir2 balik memang aku sangat geram!!!
teammates aku pon suma dah nek fedap dan fikir balik cepat lagi bagos....
masing2 harapan nak pegi padang besar terkubur macam tu ja....
sabar la kawan2 ya....
dah nasib kita...
nak wat macam mana...
setakat ni dulu dari aku....
Sekian...

No comments:

Post a Comment